hold on let me go on google translator

*goes to google translator*
goed in silkroad kunt u kaap ook doen pvp (die u aanvang op niveau 10 kunt doen als u een kaap) koopt, kunt u jagen uniques alhoewel het hard zal zijn als u laag bent, en u kunt baanoorlog doen. Op niveau 20, adviseer ik u door het zijn een handelaar begint zodat kunt u wat geld maken. Ik zal het systeem van de baanoorlog voor u verklaren. De handelaren wisselen goederen van stad aan stad uit, beschermen de jagers de handelaren, en de dieven proberen om de handelaren te doden en de jagers zodat zij de goederen kunnen stelen en als u een handelaar bent en u doen een één sterhandel, kunnen de dieven niet u (als u niveau 45 of lager bent) aanvallen Wanneer u hoger niveau bent kunt u vestingsoorlogen ook doen.
I hope the traduction doesn't suck lol, if it does, here is the english one
well in silkroad you can also do cape pvp (which you can do starting at level 10 if you buy a cape), you can hunt uniques even though it will be hard if you are low level, and you can do job war. At level 20, I recommend you start by being a trader so you can make some money. I will explain the job war system for you. Traders trade goods from city to city, hunters protect the traders, and thieves try to kill the traders and hunters so that they can steal the goods and if you are a trader and you are doing a one star trade, thieves cannot attack you (If you are level 45 or lower)
When you are higher level you can also do fortress wars.
I hope it helped
Ik hoop het hielp