My First email from @ home :
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Het probleem dat u omschrijft wordt veroorzaakt door het feit dat deze
website een nieuw IP adres heeft gekregen. Deze adresgegevens worden
wereldwijd op verschillende plekken opgeslagen en het kan enkele dagen
duren voordat de nieuwe gegevens wereldwijd bekend zijn.
Deze site moet dus voor iedereen binnen enkele dagen weer toegankelijk
zijn. Silkroad Online biedt haar gebruikers de volgende oplossing aan om
ervoor te zorgen dat de site meteen weer te gebruiken is:
1. Ga naar de map C:\WINDOWS\system32\drivers\etc en open het bestand
'hosts' met Kladblok (notepad).
2. Verwijder de regels met localhost en gwgt1.joymax.com en plaats de
volgende nieuwe regels in het bestand 'hosts':
127.0.0.1 localhost
121.128.133.26 gwgt1.joymax.com
3. Sla het bestand op door op Bestand --> Opslaan te klikken.
4. Herstart uw computer en probeer verbinding te maken met Silkroad
Online.
Mocht bovenstaande geen oplossing bieden of kunt of wilt u deze
wijzigingen niet aanbrengen dan moet, zoals gezegd, de website binnen
enkele dagen weer bereikbaar zijn.
Heeft u nog vragen, dan kunt u ook terecht op onze online help via
http://help.home.nl/.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
@Home
Afdeling Klantenservice
Behandeld door: Lucas Tuinstra
Nn My Second.. :
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Wij zien in onze administratie dat uw melding nog in behandeling is bij
onze Technische Dienst. Wij vragen hiervoor uw begrip en geduld.
Heeft u nog vragen, dan kunt u ook terecht op onze online help via
http://help.home.nl/.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
@Home
Afdeling Klantenservice
Behandeld door: Lucas Tuinstra
