Silkroad Online Forums

A community forum for the free online game Silkroad Online. Discuss Silkroad Online, read up on guides, and build your character and skills.

Faq Search Members Chat  Register Profile Login

All times are UTC




Post new topic Reply to topic  [ 52 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
 Post subject: Blade and Soul
PostPosted: Thu Jul 31, 2008 5:15 pm 
Chronicle Writer
User avatar
Offline

Joined: Jan 2007
Posts: 9841
Location: US - Illidan
So i've been following NCsofts other game, Aion, to replace SRO cause SRO sucks monkeyballs and recently NC just revealed this little baby. Its an Action Martial-Arts MMO Diablo style, i take ti that means a group of player enter the game and go through it instead of huge world with everybody lagging the hell everywhere, and there will be lag,or blood, but probably lag looking at those graphics. It looks like it would be a great game to port to console but from what they shown and revealed its looking to be PC only. I dun think my laptop can handle that unless i get an upgrade on the card.

if you tack &fmt=18 at the end of any youtube vidoe you get a higher quality/better res version of it since youtube doesn't do this quality justice and downloading the video from korea takes to long and the main site is crap for me anyways.

Code: Select all

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

apparently from the shots theres lots of camel toe. and also apparently guys like camel toe, i dunno, im not a breeder but you gotta admit everything here looks very sexy/cool.

_________________
Image Image
signatures by Hostage Co. <3
~PoP is DEAD! My sTyLe is Supa-Flat!!~


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Blade and Soul
PostPosted: Thu Jul 31, 2008 5:30 pm 
Elite Member
User avatar
Offline

Joined: Mar 2006
Posts: 6423
Location: ____
My P.C. will most likely not be able to run this.


From what I see it looks very nice from a graphics aspect. I hope the game delivers in other ways as well, or else this game will be pure garbage. Just like any "HEY! Look at me...do nothing!" game.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Blade and Soul
PostPosted: Thu Jul 31, 2008 6:11 pm 
Banned User
Offline

Joined: Jun 2006
Posts: 4143
Location:
Babel
Droools.....

_________________
<<banned from SRF for bot admission. -SG>>


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Blade and Soul
PostPosted: Thu Jul 31, 2008 6:17 pm 
Forum Legend
User avatar
Offline

Joined: Jul 2006
Posts: 7885
Location: At the apple store, Cause i'm an iAddict.
Miniskirts, low cut dresses, huge breasts. hmm.

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Blade and Soul
PostPosted: Thu Jul 31, 2008 6:18 pm 
Elite Member
User avatar
Offline

Joined: Mar 2006
Posts: 6423
Location: ____
Don't forget the perky nipples.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Blade and Soul
PostPosted: Thu Jul 31, 2008 6:18 pm 
Forum Legend
User avatar
Offline

Joined: Jul 2006
Posts: 7885
Location: At the apple store, Cause i'm an iAddict.
Draquish wrote:
Don't forget the perky nipples.


oi, i totally missed those.

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Blade and Soul
PostPosted: Thu Jul 31, 2008 6:42 pm 
Common Member
User avatar
Offline

Joined: Mar 2006
Posts: 186
Location: Xian Retiree / Aion[NA] : Zikel Retiree
fk aion, hello bns!!!

I saw the video/ss this morning from aionsource, looks more promising than Aion if you ask me...but then again when will we get our hands on this? Not anytime soon...

I saw a trailer for aion back in late 2005, and finally it will be ob in Korea in either few weeks or 1-2 months. 3-4 Years of wait for Aion since it was announced. Most likely we won't see bns anytime soon.

But the game looks sik though, kinda like magna carta online.

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Blade and Soul
PostPosted: Fri Aug 01, 2008 3:30 am 
Elite Member
User avatar
Offline

Joined: Nov 2006
Posts: 5136
Location: Final Fantasy Versus 13.
Half naked woman with big knockers,basement dwellers rejoice. :roll:

'Look look now she spins in the air and now you see her panty's'
'Damn,missed it T-T,do move agian'
'You nob you can uze Prtinsscrween'
'Oog yeah lol,i forgot'
':)'
';)'

But the Graphics look nice but for the rest i agree with Draq.

_________________
Bmw 6 Series owner. Bleach fan. Music Fan.
Image Reise for Mod.
~ Those who make peaceful revolution impossible will make violent revolution inevitable..


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Blade and Soul
PostPosted: Fri Aug 01, 2008 3:53 am 
Veteran Member
User avatar
Offline

Joined: Sep 2006
Posts: 3669
Location: Daikanyama
i'd so play this.

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Blade and Soul
PostPosted: Fri Aug 01, 2008 3:55 am 
Global Moderator
Global Moderator
User avatar
Offline

Joined: Mar 2006
Posts: 9959
Location: västkustskt
Amelie wrote:
i'd so play this.


:|

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Blade and Soul
PostPosted: Fri Aug 01, 2008 3:58 am 
Veteran Member
User avatar
Offline

Joined: Sep 2006
Posts: 3669
Location: Daikanyama
dom wrote:
Amelie wrote:
i'd so play this.


:|


and i'd make you play also.

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Blade and Soul
PostPosted: Fri Aug 01, 2008 4:02 am 
Global Moderator
Global Moderator
User avatar
Offline

Joined: Mar 2006
Posts: 9959
Location: västkustskt
Amelie wrote:
dom wrote:
Amelie wrote:
i'd so play this.


:|


and i'd make you play also.


Quote:
apparently from the shots theres lots of camel toe. and also apparently guys like camel toe, i dunno, im not a breeder but you gotta admit everything here looks very sexy/cool.


makes me facepalm, and their boobs are too big

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Blade and Soul
PostPosted: Fri Aug 01, 2008 4:06 am 
Chronicle Writer
User avatar
Offline

Joined: Jan 2007
Posts: 9841
Location: US - Illidan
my characters gonna have the biggest like triple D's and im gonna be like POW! BAM! take that you motha and then im gonna walk around with my emotes wavin hi to everyone while they watch my rack and be like "DAMN! that bitch big as a motha-fucka!" and im gonna be like "Hell yeah bishes :3"

_________________
Image Image
signatures by Hostage Co. <3
~PoP is DEAD! My sTyLe is Supa-Flat!!~


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Blade and Soul
PostPosted: Fri Aug 01, 2008 4:32 am 
Banned User
User avatar
Offline

Joined: Jan 2008
Posts: 970
Location:
Off Topic
looks pretty much ps3/pc from what others are saying.
and yea graphics are good and skills look nice. but u never know if this ends up being another 2moons


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Blade and Soul
PostPosted: Fri Aug 01, 2008 9:05 am 
Common Member
User avatar
Offline

Joined: Sep 2007
Posts: 198
Location: East coast (in Sweden)
Looks like a fun game but i'm starting to think this whole "super sexy"-look is a bit too much... =_= But lets not judge the dog by its hair ^^ (and no i don't know if that expression works in English, or if its a "Swedish only" expression)

_________________
Image

Quit


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Blade and Soul
PostPosted: Fri Aug 01, 2008 9:19 am 
Valued Member
User avatar
Offline

Joined: Jan 2008
Posts: 471
Location:
Gaia
I really wonder what are the minimum requirements to play the game...

_________________
Image
Done with SRO.
Playing LoL - sXeph


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Blade and Soul
PostPosted: Fri Aug 01, 2008 9:33 am 
Regular Member
User avatar
Offline

Joined: Apr 2006
Posts: 337
Location:
Babel
Phantasma wrote:
I really wonder what are the minimum requirements to play the game...


It's another game using the Unreal 3 engine, so I would think something similar to Unreal Tournament 3, Mass Effect or Bioshock.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Blade and Soul
PostPosted: Fri Aug 01, 2008 1:26 pm 
Elite Member
User avatar
Offline

Joined: Jun 2006
Posts: 5178
Location: Artists Corner
:shock:

Nuff said.

_________________
Image
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Blade and Soul
PostPosted: Fri Aug 01, 2008 1:59 pm 
Senior Member
User avatar
Offline

Joined: Mar 2007
Posts: 4757
Location:
Off Topic
omg its like $15 USD every month

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Blade and Soul
PostPosted: Fri Aug 01, 2008 2:00 pm 
Elite Member
User avatar
Offline

Joined: Mar 2006
Posts: 6423
Location: ____
Jstar1 wrote:
omg its like $15 USD every month




I'd rather watch free Hentai on the web.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Blade and Soul
PostPosted: Fri Aug 01, 2008 2:50 pm 
Elite Member
User avatar
Offline

Joined: Jun 2006
Posts: 5178
Location: Artists Corner
Draquish wrote:
Jstar1 wrote:
omg its like $15 USD every month




I'd rather watch free Hentai on the web.


agreed! Now im mad :x

_________________
Image
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Blade and Soul
PostPosted: Fri Aug 01, 2008 5:50 pm 
Chronicle Writer
User avatar
Offline

Joined: Jan 2007
Posts: 9841
Location: US - Illidan
MogHunter wrote:
Phantasma wrote:
I really wonder what are the minimum requirements to play the game...


It's another game using the Unreal 3 engine, so I would think something similar to Unreal Tournament 3, Mass Effect or Bioshock.



omg! my laptop runs bioshock just fine....this makes me happy now

_________________
Image Image
signatures by Hostage Co. <3
~PoP is DEAD! My sTyLe is Supa-Flat!!~


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Blade and Soul
PostPosted: Sat Aug 02, 2008 10:41 pm 
Frequent Member
User avatar
Offline

Joined: Aug 2007
Posts: 1415
Location: Off-Topic
Pay to Play, -___-... Buy To Play would be ok.

_________________
hurr durr


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Blade and Soul
PostPosted: Mon Aug 04, 2008 12:21 am 
Advanced Member
User avatar
Offline

Joined: Mar 2007
Posts: 2094
Location:
Off Topic
half nude women and kungfu, what more can you want....

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Blade and Soul
PostPosted: Mon Aug 04, 2008 11:01 am 
Valued Member
User avatar
Offline

Joined: Jan 2008
Posts: 471
Location:
Gaia
0l3n wrote:
Draquish wrote:
Jstar1 wrote:
omg its like $15 USD every month




I'd rather watch free Hentai on the web.


agreed! Now im mad :x

Thats quite alot... Hmmm I wonder how the game would turn out though..

_________________
Image
Done with SRO.
Playing LoL - sXeph


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Blade and Soul
PostPosted: Mon Aug 04, 2008 11:42 am 
Frequent Member
User avatar
Offline

Joined: Dec 2007
Posts: 1295
Location:
Azteca
Damn, saw the trailer on aionsource a few days ago. I hope its a typicl mmo based world, not a smaller "playw ith friends online" crap

_________________
Server: Sparta - Inactive
IGN: Hideoki
Level: 9x
Build 120% Pure Int S/S + Pure Force and 100% sun whore lol

PServer: Salvation - Active
IGN: Hideoki / SuddenDeath - BigInJapan
Build: Full Int Light/Cold/Bich level 70


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Blade and Soul
PostPosted: Mon Aug 04, 2008 9:22 pm 
Elite Member
User avatar
Offline

Joined: Nov 2007
Posts: 5320
Location:
Guildwars2
all i saw in those pics are boobs dont know about you folks, that aside game looks awesome

_________________
Image

Guild Wars 2, Isle of Janthir (NA)

Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Blade and Soul
PostPosted: Wed Aug 06, 2008 5:55 pm 
Senior Member
User avatar
Offline

Joined: Nov 2006
Posts: 4024
Location:
Guildwars2
I'm guessing that in the near future, they're gonna start hiring porn stars to do the stunts and replace 3-D CGIs.

Then again..the game looks kickass

_________________
Image
ImageAlastor Crow


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Blade and Soul
PostPosted: Fri Aug 08, 2008 5:00 am 
Casual Member
User avatar
Offline

Joined: Jun 2008
Posts: 54
Location: Combat Arms
Blade and Soul Interview

The only MMO I'm looking seriously at atm. All others have failed me. Who cares if it's P2P?


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Blade and Soul
PostPosted: Thu Aug 14, 2008 5:13 am 
Common Member
User avatar
Offline

Joined: Jul 2006
Posts: 196
Location: Colorado
Wow, that's awesome! I'll be keeping my eye on this one. I use to be all for F2P, but p2p, in general, means better service/quality. Add this to my list with AION ^^

_________________
Image


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 52 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group