|
Silkroad Online
|
Silkroad Forums
|
Affiliates
|

|
|
View unanswered posts | View active topics
|
Page 1 of 1
|
[ 15 posts ] |
|
Author |
Message |
farhado
|
Post subject: NETHERLANDS @HOME USERS Posted: Sun Sep 24, 2006 10:42 pm |
|
New Member |
 |
 |
|
This topic is for poeple from netherlands,asking them to complain to the ISP provider @home so its written in dutch .
Mensen die @home gebruiken en niet meer online kunnen moeten een klacht naar @home sturen zodat dit probleem opgelost wordt.dat heeft een medewerker van de technishe dienst van home mij verteld.hij heeft mij gevraagd om op forums for silkroad jullie vragen om een klacht te sturen,want er wordt aan gewerkt en hoe meer klachten hoe sneller we weer online kunnen.
Directe link naar de klachtformulier:
https://www.home.nl/abonnee/info/contact/formulier/
Vermeld in het klacht dat je niet de silkroadonline site kun bezoeken en dat je sro client ook niet naar joymax kan connecten. heb je eventuele ip of dns nummers van joymax enzo vermeld dat er ook even in alles helpt !
als jullie even de moeite nemen en die klacht formulier in te vullen en op te sturen dan wordt dit 100% opgelost,ook al heb je keertje klacht gestuurd doe dat weer.
VRAAG ZELFS MENSEN DIE JE KENT MET @HOME EN DIE SRO NIET SPELEN TOCH EEN KLACHT HIEROVER TE STUREN
_________________ (\__/)
(='.'=) This is Bunny.Copy and pastebunny into
(")_(") your signature to help him gain world domination.
|
|
Top |
|
 |
Booster
|
Post subject: Posted: Mon Sep 25, 2006 10:55 am |
|
Hi, I'm New Here |
 |
|
het helpt allemaal niks ik heb al 2 x een mail gestuurd en al me vrienden ook..
Zoals ik al in het begin zij ik ben bang dat SRo voor de @home gebruikers afgelopen is...
Ik heb al 2 weken niet meer gespeeld...
Greetz BoosT
|
|
Top |
|
 |
SilentGenius
|
Post subject: Posted: Mon Sep 25, 2006 10:59 am |
|
New Member |
 |
|
Okay mensen nieuws!
Vandaag hoorde ik van een vriend van me, dat een vriend van hem die bij @home zit alweer kan spelen ivm een patch van SRO. Probleem is, iedereen die sro nie kan spelen kan ook niet op de site komen, dus we moeten iemand hebben die deze patch kan bemachtigen en ergens kan hosten voor ons!
|
|
Top |
|
 |
farhado
|
Post subject: Posted: Mon Sep 25, 2006 2:01 pm |
|
New Member |
 |
 |
|
Jongens...alles wat jullie verteld is of jullie hebben gedaan ja ok heeft niet geholpen .ik ben persoonlijk gebeld door home.mijn klacht is naar hogerhand gestuurd.zondag ben ik gebeld en kijk naar wat ik jullie gevraagd heb hier boven en voer dat even uit wil je stuur die klach.
wat betreft die manuel patch..het helpt NIET.ik heb die ding nu op me pc staan en geinstalleerd het helpt niet.ik heb hem bij ander vriend van me geprobeerd het helpt NIET...duzzz geef je het op doe dat..ga je door stuur nu nog die klacht ,want ik beloof het deze keer zal het wel helpen,zoniet ga ik persoonlijk naar home en gooi ik die *** van de technishe dienst uit ze kantoor raam want hij zei dat het 100% opgelost gaat worden.wat je nu doet moet je zelf weten
_________________ (\__/)
|
|
Top |
|
 |
SilentGenius
|
Post subject: Posted: Mon Sep 25, 2006 2:19 pm |
|
New Member |
 |
|
farhado wrote: Jongens...alles wat jullie verteld is of jullie hebben gedaan ja ok heeft niet geholpen .ik ben persoonlijk gebeld door home.mijn klacht is naar hogerhand gestuurd.zondag ben ik gebeld en kijk naar wat ik jullie gevraagd heb hier boven en voer dat even uit wil je stuur die klach.
wat betreft die manuel patch..het helpt NIET.ik heb die ding nu op me pc staan en geinstalleerd het helpt niet.ik heb hem bij ander vriend van me geprobeerd het helpt NIET...duzzz geef je het op doe dat..ga je door stuur nu nog die klacht ,want ik beloof het deze keer zal het wel helpen,zoniet ga ik persoonlijk naar home en gooi ik die *** van de technishe dienst uit ze kantoor raam want hij zei dat het 100% opgelost gaat worden.wat je nu doet moet je zelf weten
ondertussen zijn er al 3 mensen die ik ken die weer spelen, die ook @home hebben en die patch hebben.
Ik heb zelf de patch nog niet, misschien zou jij hem even kunnen uploaden ergens?
En ik heb nu reeds 7 emails gestuurd ( ik zelf 1 en 6 vrienden ook 1 )
|
|
Top |
|
 |
farhado
|
Post subject: Posted: Mon Sep 25, 2006 2:26 pm |
|
New Member |
 |
 |
|
hier man ,ik hoop dat het je zal helpen,ook al geloof ik er niet in,maar succes!
patch link kopie en plak in browser ,w8t ongeveer 30sec
als je dit download en helpt meld dat even hier en zoniet meld dat ook even.
download en blabla
http://www.bigupload.com/d=9B9D0EB8
_________________ (\__/)
|
|
Top |
|
 |
SilentGenius
|
Post subject: Posted: Mon Sep 25, 2006 2:51 pm |
|
New Member |
 |
|
patch werkte niet! Ik zal er nog even naar gaan kijken ( maybe da'k iets verkeerd deed ) maar hij werkte in ieder geval niet
|
|
Top |
|
 |
farhado
|
Post subject: Posted: Mon Sep 25, 2006 3:05 pm |
|
New Member |
 |
 |
|
je kan er niks aan doen,willen jullie je AUB aan het topic gewoon houden?
ik heb alles al gedaan wat jullie nogn iet hebben gedaan:
windows opnieuw installeren
sro opnieuw installeren
proxifier gebruikt
your freedom gebruikt
proxycap gebruikt
ander ip en dns servers ingesteld
DUS HOU JE AUB AAN HET TOPIC ALS JE DIT OPGELOST WILT HEBBEN,SCROLL NAAR BOVEN EN VUL DIE FORMULIER IN!!!!!!!!!!!! 
_________________ (\__/)
|
|
Top |
|
 |
diyarci
|
Post subject: Posted: Mon Sep 25, 2006 3:11 pm |
|
Hi, I'm New Here |
 |
|
ja ik heb ook alles geprobeerd maar helaas ik ben egt ****** off joymax EM @HOME DOEN ER EGT NIKS AAN BBB is al gefixt heb ik gehoort al 1 week en @home en die andere nog niet
|
|
Top |
|
 |
farhado
|
Post subject: Posted: Mon Sep 25, 2006 5:42 pm |
|
New Member |
 |
 |
|
ok ik zei al je kan het niet zelf oplossen vul die klachtformulier in in plaats van dingen te porberen die al eerder geprobeerd is
_________________ (\__/)
|
|
Top |
|
 |
Sinemet
|
Post subject: Posted: Mon Sep 25, 2006 8:20 pm |
|
Hi, I'm New Here |
 |
 |
|
Klachten formulier werkt ook niet hoor, doen ze ook bijna niks mee(dat weet ik omdat ik bij @home gewerkt heb helaas). Maar toch heeft mn vriend t maar ingevuld.
Mevrouw/meneer,
Ik speel een spel dat silkroadonline heet, maar sinds dat daar onderhoud aan is geweest kunnen gebruikers van @home dit spel niet meer spelen en
ook de site niet meer openen. Wanneer word dit nu opgelost??? Er zijn hier al zoveel klachten van @home gebruikers over geweest. Het enige wat jullie doen is ons aan het lijntje houden met smoesjes. Graag willen ik en de rest van de @home gebruikers die t spel spelen dit zo gauw mogelijk opgelost zien, dat is ook waar wij jullie voor betalen of hebben jullie liever dat we met z'n allen even bij jullie kantoor langskomen. Graag wil ik hierop een reactie en geen smoesjes meer met bel de klantenservice maar. Mijn vriendin is ook eerstelijns bij @home geweest en weet precies hoe het eraan toegaat bij jullie. Wees gewoon ens eerlijk...
Met vriendelijke groeten,
XXXXX
|
|
Top |
|
 |
farhado
|
Post subject: Posted: Mon Sep 25, 2006 10:19 pm |
|
New Member |
 |
 |
|
ok heel goed dat je klacht gestuurd hebt.ik weet dat ze normaal gesproken niet veel aan die klachten doen,maar het is mij verteld dat home al druk mee bezig is en volgens de voorschriften moeten er klachten over zijn vandaar dat er opnieuw gevraagd is klachten op te sturen.
maar goed iedereen die klacht gestuurd heeft bedankt.het is ook wel handig als mensen even hier melden dat ze een klacht hebben opgestuurd.
_________________ (\__/)
|
|
Top |
|
 |
Sinemet
|
Post subject: Posted: Mon Sep 25, 2006 11:15 pm |
|
Hi, I'm New Here |
 |
 |
|
[quote="farhado"]ok heel goed dat je klacht gestuurd hebt.ik weet dat ze normaal gesproken niet veel aan die klachten doen.quote]
Lieve schat,
Moet je toch echt effe uit de droom halen kennelijk, ze doen namelijk
geen ene ruk aan de klachten. Heb namelijk bij de klantenservice gewerkt dus weet hoe t daar gaat. Tis dat t @home abbo van mn vriend is anders had ik never nooit niet voor @home gekozen.
|
|
Top |
|
 |
farhado
|
Post subject: Posted: Sat Sep 30, 2006 2:54 pm |
|
New Member |
 |
 |
|
TOLD YOU ALL IT WILL BE SOLVEEEEEEEEEEEEEEEEED
NEXT TIME DONT TELL ME NOOO IT WONT HELP

_________________ (\__/)
|
|
Top |
|
 |
|
Page 1 of 1
|
[ 15 posts ] |
|